április 16, 2024

Androbit techmagazin

Az Androbit tényeken alapuló híreivel, exkluzív videofelvételeivel, fotóival és frissített térképeivel maradjon naprakész Magyarország legfrissebb fejleményein.

Olvasói levél: Folytatódtak a Wizz Air járattörlései Párizsban

„Eredeti járatom a Wizz Airlines-szal Budapestről Párizsba (ORLY) indult június 23-án, de sok nehézséget tapasztaltam a járaton. Ezt a magam és más utazók nevében írom” – írta nekünk olvasónk. Az alábbi levél lényegében változatlanul olvasható.

Egy másik utazó, akivel beszéltem, azt mondta, hogy az első napra lefoglaltak egy easyJet járatot, amit aztán töröltek, csak hogy másnap legyen a Wizz Air járata. Egy másik személy járatát háromszor törölték. A járatomat kétszer törölték.

A fotót emailben küldtük.

Június 23-án, csütörtök este a járatnak 19:05-kor kellett volna felszállnia, de késett és törölték. Az indulás 19:45-ig késett. Megérkeztem a kapuhoz, és vártam, hogy felszállhassak a gépre. Láttam a repülőt jönni. 19:42-ig várakozva értesítést kaptam a repülőtéri személyzettől, hogy a járatot törölték. Nem adtak magyarázatot.

Nem kaptunk segítséget sem az újrafoglaláshoz, sem a szálláshoz. Semmit nem jelentettek be az átfoglalásról vagy a szállásról. A Wizz Airline alkalmazás nem teszi lehetővé az újrafoglalást, és az online ügynökök nem segítettek, mert megpróbáltak egy későbbi időpontban foglalni. Az online webhelyen keresztül felvette a kapcsolatot a Wizz-zel, és június 24-én, pénteken este sikerült lefoglalnia.

Június 24-én, pénteken este a járat késett és ismét törölték. Az első indulás 17:20-kor. 20.45-ig késik. Mindannyian felszálltunk a gépre, bent vártunk a gépben, majd közölték velünk, hogy az indulást törölték. A légiforgalmi irányítás végül időt adott a Wizznek, de azt mondták nekünk, hogy túl késő lenne Párizsba érkezni. Az ORLY repülőtér érkezéskor zárva tart.

30 perctől 1 óráig várakoztunk a gépen. Este 10:30 előtt leszálltunk a gépről. Azt mondták, hogy vegye fel a kapcsolatot Menzies-szel a repülőtéren, hogy újra foglaljon és maradjon. Néhányan órákat vártak, hogy átfoglalhassák járatainkat, vagy tájékoztatást kapjanak a kompenzációról. Jövő keddre, június 28-ra foglaltam repülőjegyet. Azt mondták nekem, hogy keddig biztosítanak szállást a szállodában.

READ  Jelentés: Izraeli cég felügyeleti szoftvert kíván eladni Magyarországnak

Éjfél 12:00 után kaptunk információkat az éjszakára vonatkozó szállodánkról. Nem fizettek a szállításunkért. Mindannyian 2 óra után érkeztünk. A szálloda nem tudta az érkezési időpontunkat, és nem kapta meg a számlát. Csak 10 szobát ismernek, amiben 20 fő elfér. 17-en jöttünk. Idegenekkel kellett szobát osztanunk. Kellemetlen volt. Bár néhányunkat átfoglaltak hosszabb tartózkodásra, csak egy éjszakára foglaltak minket.

Másnap, június 25-én, a hosszabb tartózkodással Budapesten rekedteink rájöttek, hogy hosszabb szállodai tartózkodás esetén fel kell venni a kapcsolatot a Wizz Airlines-szel vagy a Menzies-szel. Megpróbáltuk felhívni Wizzt és Menziest, de egyik sem segített. A Wizz Airline azt mondta, hogy nem segítettek a szállodai tartózkodásban. Nincs működő telefonszám, amellyel kapcsolatba léphetne Menzies-szel.

Vis Air repülőtér

A fotó e-mailben érkezett.

Egy másik utassal visszatértünk a repülőtérre, és beszéltünk Menzies-szel. A másik utasnak július 1-jén, pénteken kell várnia és indulnia. 4 órát vártunk a reptéren. Menzies átfoglalt nekünk szállodai szállást a következő indulásra június 26-án. Menziesnek sikerült felvennie a kapcsolatot a Wizz Airline-nal az indulási időpont megváltoztatása miatt, de a szállodai szállásokkal kapcsolatban nem. Menzies úgy döntött, hogy kifizeti a reptéri transzfert, az étkezést és a szállodai szállást. Reméljük, hogy a Wizz Airline Menzies is vissza tudja téríteni ugyanezt.

Június 26-án kis késéssel végre felszállt a gépem. Az eredeti repülési időm 12:35 volt, ami a nap elején volt, de 13:35-re késett. Végül sikerült elérni a célomat.

Kérjük, ossza meg történeteinket, hogy jobb karbantartásra és szolgáltatásra ösztönözze ezeket a légitársaságokat, és fontolja meg a járatok korai törlését, ha tudatában vannak a személyzet hiányának és problémáknak.